Man talking to a customer in online meeting.

Subskrypcje dla firm.

Włącz chmurę - nie czekaj.

Wystarczy wybrać subskrypcję platformy Microsoft 365, aby już dziś włączyć funkcje chmury dla swojej firmy.

Znajdź właściwy pakiet.

Microsoft 365 Business Basic

Właściwy wybór do rozpoczęcia pracy w chmurze. Obejmuje usługę poczty e-mail (Exchange Online) i wszystkie pozostałe usługi chmurowe. Nie zawiera aplikacji Office 365 (Outlook, Word, PowerPoint, Excel) do zainstalowania na komputerze PC lub Mac. Pozwala na pracę przez przeglądarkę internetową lub aplikacji mobilne. Z wyjątkiem aplikacji Teams, którą można zainstalować na komputerze PC lub Mac.

€ 67 Cena za rok
€ 6.7 Cena za miesiąc
Szczegły

Microsoft 365 Aplikacje dla firm

Zawiera wszystkie aplikacje Office 365 (Outlook, Word, PowerPoint, Excel) do zainstalowania na komputerze PC lub Mac. Nie zawiera żadnych usług w chmurze z wyjątkiem OneDrive dla Firm. Jeśli Twoja firma poszukuje "tylko pakietu Office" jako odpowiednika tradycyjnego Office – ta subskrypcja jest właściwym wyborem.


€ 116 Cena za rok
€ 11.6 Cena za miesiąc
Szczegóły

Microsoft 365 Business Standard

Obejmuje usługę poczty e-mail (Exchange Online), obejmuje wszystkie usługi w chmurze (OneDrive, SharePoint, Planner) i wszystkie aplikacje pakietu Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Teams). Nie zawiera żadnych zaawansowanych funkcji zarządzania i zabezpieczeń.


€ 140 Cena za rok
€ 14 Cena za miesiąc
Szczegóły
Microsoft Logo

Microsoft 365 Business Premium

Zawiera usługę poczty e-mail (Exchange Online), obejmuje wszystkie usługi w chmurze (OneDrive, SharePoint, Planner) oraz wszystkie aplikacje pakietu Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Teams). Oferuje zaawansowane funkcje zarządzania i zabezpieczeń: Azure AD Premium, Defender for Office, Dostęp warunkowy, Microsoft Intune, Microsoft Defender for Business i inne.

€ 245 Cena za rok
€ 24.5 Cena za miesiąc
Szczegóły

Zaawansowane dodatki

Microsoft Defender for Cloud Apps

Rozwiązanie do monitorowania zasobów i działań użytkowników w chmurze. Zapobieganie wyciekom danych przez przeglądarkę. MCAS analizuje cały ruch dotyczący usługi Microsoft. Pomaga zapobiegać pobieraniu lub drukowaniu danych firmowych na urządzeniach niezarządzanych.

€ 40 Cena za rok
€ 4 Cena za miesiąc
Szczegóły

Microsoft Defender for Business

Wykrywanie, badanie i reagowanie na zaawansowane zagrożenia. Wykorzystuje technologię wbudowaną w system Windows 10 i usługę chmury Microsoft. Redukuje ryzyko wykorzystania luk w zabezpieczeniach punktów końcowych i błędnych konfiguracji.

€ 34 Cena za rok
€ 3.4 Cena za miesiąc
Szczegóły

Microsoft Exchange Online P1

Nowoczesne, niezawodna usługa firmowej poczty e-mail od Microsoft. Zapewnia wysoką dostępność i nowoczesne uwierzytelnianie do najbardziej krytycznego systemu biznesowego – jakim jest poczta. Może obejmować zaawansowane zabezpieczenia: bezpieczne załączniki, bezpieczne linki, ochronę przed phishingiem, anty-spoofingiem.

€ 50 Cena za rok
€ 5 Cena za miesiąc
Szczegóły

Microsoft Azure Information Protection P1

Microsoft Information Protection (MIP / AIP) pozwala identyfikować i chronić poufne dane w firmie: dane osobowe, dane finansowe lub krytyczne informacje biznesowe. Pomaga zapobiegać niezamierzonemu udostępnianiu poufnych dokumentów i wiadomości. Ochrona jest trwała i niezależna od sposobu przekazania pliku.

€ 25 Cena za rok
€ 2.5 Cena za miesiąc
Szczegóły

Pytania i odpowiedzi

Czym różni się Microsoft 365 od Office 2021?

Pakiet Office 2021 jest licencją wieczystą, co oznacza, że płacisz raz, aby nabyć aplikacje pakietu Office z możnością instalacji aplikacji na jednym komputerze. Taki Office nie ma jednak opcji aktualizacji. Jeśli planujesz uaktualnienie do następnej wersji, będziesz musiał kupić ją za pełną cenę. Microsoft 365 natomiast to usługa subskrypcji, która zapewnia, że zawsze masz dostęp do najbardziej aktualnych nowoczesnych narzędzi zwiększających produktywność. Niektóre subskrypcje obejmują dodatkowe usługi chmurowe, takie jak SharePoint. Office 2021 jest wspierany przez kilka lat.

Czy można łączyć różne subskrypcje w firmie?

Tak. Każda subskrypcja zawiera licencję subskrypcyjną dla jednego użytkownika (nie dla jednego komputera). Administratorzy mogą łączyć różne licencje subskrypcyjne w ramach tej samej dzierżawy, dla tej samej firmy. W każdej chwili możesz dodać lub usunąć licencję subskrypcyjną z konta użytkownika. Usunięcie licencji subskrypcyjnej z konta użytkownika dla usług chmurowych, spowoduje wyłączenie dla niego usług zawartych w tej subskrypcji. W przeciągu kilku godzin usługi przestaną działać (np. poczta). Następnym razem możesz ponownie przypisać ten sam lub inny rodzaj licencji subskrypcyjnej do użytkownika. Włączenie zajmie tylko kilka minut.

Co to jest dzierżawa?

Dzierżawa to termin używany dla dowolnych subskrypcji "365". To subdomena w domenie technicznej ".onmicrosoft.com" połączona z Twoją organizacją. W tym miejscu organizacja zarządza użytkownikami i subskrypcjami. Niezależnie od tego, każda firma może dodać własną domenę niestandardową, zastępując "onmicrosoft.com" w adresach e-mail użytkowników. Nawet po dodaniu własnej domeny, "onmicrosoft.com" nadal pozostale w użyciu. Pozwala to zachować dane firmy nawet po zmianie nazwy domeny. Nazwa dzierżawy występuje również w linkach wysyłanych z SharePoint i OneDrive. Nazwa dzierżawy jest niezmienna, dlatego jej wybór to ważna decyzja.

Czy można anulować subskrypcję?

Można anulować subskrypcję, jednak termin zależy od okresu zobowiązania. Dla zobowiązania miesięcznego – subskrypcję można anulować w każdym dniu jej odnowienia (w miesięcznicę). Dla zobowiązania rocznego – subskrypcję można anulować w dniu rocznicy. Klient może zdecydować o automatycznym odnawianiu subskrypcji, odpowiednio w dniu jej miesięcznicy lub w dniu jej rocznicy. Klient może również zdecydować, aby nie odnawiać automatycznie subskrypcji. Klient ponosi finansowe skutki automatycznego odnowienia subskrypcji na kolejny rok. Decyzję można zmienić wyłącznie 3 dni od daty automatycznego odnowienia. Po tym terminie Klient jest zobowiązany do płatności za cały następny rok, dla ilości wszystkich automatycznie odnowionych licencji.

Ile własnych domen można dodać do Microsoft 365?

W dzierżawie Microsoft 365 można zarejestrować maksymalnie 900 domen własnych Klienta. Platforma pozwala również na korzystanie z sub-domen.

Jak wyglądają rozliczenia?

RedFlag wystawia fakturę VAT za subskrypcje Microsoft. Dla subskrypcji ze zobowiązaniem miesięcznym faktury są wystawiane każdego 14-go dnia miesiąca. Walutą faktury jest EUR. Kurs EUR przeliczany jest automatycznie na PLN wg średniego kursu NBP. Klient płaci cenę w PLN, wskazaną na fakturze wynikającą z kursu EUR w NBP, na polski rachunek bankowy. Cena w EUR zależy od bieżącego cennika Microsoft, który zawsze może ulec zmianie (ochrona ceny na rok nie ma zastosowania). Dla subskrypcji ze zobowiązaniem rocznym faktura VAT wystawiana jest jednorazowo za cały rok, zazwyczaj poprzedzona fakturą pro-forma (przedpłata). Przed odnowieniem (przed rocznicą subskrypcji) RedFlag wystawia kolejną pro-formę. Automatyczne odnowienie subskrypcji rocznej jest zazwyczaj wyłączone, aby nie narażać Klienta na skutki finansowe automatycznego odnowienia. Zamiany ilości (obniżenie ilości licencji) można wprowadzać tylko w rocznicę subskrypcji ze zobowiązaniem rocznym. Można to zaplanować z wyprzedzeniem i ustalić, jakie ilości mają zostać odnowione w rocznicę. W dowolnym momencie można zwiększyć ilość licencji. Obowiązuje cena z dnia otwarcia rocznej subskrypcji (działa ochrona ceny w trakcie rocznego zobowiązania). Można otwierać wiele subskrypcji na ten sam produkt z różnymi datami odnowienia i różnym okresem zobowiązania.

Jak wygląda rezygnacja?

Miesięczna subskrypcja odnawia się automatycznie, co miesiąc. Do 1 marca 2022 miesięczne subskrypcje można anulować w dowolnym momencie i w dowolnych ilościach. Wystarczy przesłać wiadomość do RedFlag podając datę, ilość i rodzaj subskrypcji do anulowania. Zwrot kosztów następuję w najbliższym miesiącu. FV jest pomniejszona o dni w miesiącu, w których Klient nie korzystał z subskrypcji. Przykład: Klient posiada 100 licencji w subskrypcji Basic. W połowie miesiąca rezygnuje z 20 licencji (=użytkowników). W kolejnym miesiącu RedFlag obniża FV o koszt 15 dni x 20 licencji Basic. Klient może w dowolnym momencie dodać kolejne licencje (użytkowników) dla dowolnej subskrypcji.

Czy wymagana jest umowa?

Do zakupu subskrypcji nie jest potrzebna żadna umowa. RedFlag nie ma dostępu administracyjnego do Państwa dzierżawy Microsoft 365 w chmurze. Zajmuje się wyłącznie dostarczeniem subskrypcji. RedFlag oferuje jednak profesjonalne usługi dla Microsoft 365. Jeśli są świadczone dla Klienta, ze względu m.in. na przetwarzanie danych osobowych potrzebna jest umowa. Klient korzystając z produktów Microsoft akceptuje standardową umowę Microsoft Customer Agreement.

Dlaczego subskrypcja?

  • Zawsze aktualne aplikacje

    Tylko subskrybowane produkty regularnie otrzymują nowe funkcjonalności.
  • Licencjonowanie na użytkownika

    Tylko subskrypcje są licencjonowane na użytkownika. Każdy użytkownik może zainstalować aplikacje Office na 5 komputerach PC / Mac, 5 tabletach i 5 telefonach w tym samym czasie.
  • Elastyczność

    Licencję subskrypcyjną można w każdej chwili przypisać lub usunąć z konta użytkownika. Włączaj różne rodzaje subskrypcji zgodnie z aktualnymi potrzebami firmy.

Zmiany w programie zakupu subskrypcji
od 1 marca 2022
oraz
podwyżki od 1 kwietnia 2023.

Podwyżki od 1 kwietnia 2023?
Microsoft zapowiedział zmianę cen dla wszystkich subskrypcji od 1 kwietnia 2023. Ceny wzrosną o 11%. Dotyczą subskrypcji odnowionych po tej dacie. Dla subskrypcji ze zobowiązaniem miesięcznym nowa cena zostanie zastosowana automatycznie dla faktur VAT wystawianych od 1 kwietnia 2023. Dla subskrypcji ze zobowiązaniem rocznym, cena wzrośnie przy odnowieniu rocznej subskrypcji, jeśli data odnowienia przypada po 1 kwietnia 2023.
Co może zrobić Klient, żeby uniknąć podwyżki. Należy przejść na roczną subskrypcję przed datą podwyżki. Otwarcie nowej rocznej subskrypcji nawet na 1 sztukę gwarantuje starą cenę na kolejnych 12 miesięcy. Ilość licencji (użytkowników) można zwiększyć w trakcie trwania subskrypcja. Dzięki temu klient oszczędza 31%. 20% wynika z przejścia ze zobowiązania miesięcznego na roczne. 11% z faktu uniknięcia podwyżki.

Informacja Microsoft:
https://news.microsoft.com/europe/2023/01/05/consistent-global-pricing-for-the-microsoft-cloud/
Co się zmieniło w 2022 roku?
Od 1 marca 2022, Microsoft zmienił warunki zakupu subskrypcji Microsoft 365. Nowy program nazywa się New Commerce Experience (Nowe Doświadczenie Sprzedaży). Program należy rozumieć jako zmianę dotychczasowych warunków handlowych dla wszystkich Partnerów i Klientów. Wszystkie zamówienia i odnowienia aktualnych subskrypcji (w tym miesięcznych, które odnawiają się automatycznie w cyklach miesięcznych) od 1 marca 2022 są realizowane wg nowych warunków handlowych.
Jak zmieniały się warunki handlowe w 2022 roku?
Microsoft podwyższył ceny bazowe niektórych subskrypcji w marciu 2022 roku (Basic, Premium, Office E1/E3, Microsoft E3). Dodatkowo wprowadził zmiany w rozliczeniach. Cena zależy od okresu zobowiązania dla danej subskrypcji. Zobowiązanie roczne (płatność jednorazowa) jest tańsza. Zobowiązanie miesięczne (bardziej elastyczne) jest o 20% droższe od zobowiązania rocznego przeliczonego na 12 miesięcy. Możliwości rezygnacji lub modyfikacji ilości licencji (użytkowników) ograniczona jest dla Partnera do 3 dni od złożenia zamówienia lub od dnia miesięcznicy lub rocznicy subskrypcji (w zależności od wybranego okresu zobowiązania).
Jak zmieniają się ceny bazowe w 2022 roku?
Zgodnie z informacją z sierpnia 2021, Microsoft zmienia ceny bazowe następujących subskrypcji:
- Microsoft365 Business Basic (z $5 na $6) = +20% = 5.04 EUR
- Microsoft365 Business Premium (z $20 na $22) = +10% = 18,59 EUR
- Office 365 E1 (z $8 na $10) = +25% = 8.43 EUR
- Office 365 E3 (z $20 na $23) = +15% = 22,06 EUR
- Office 365 E5 (z $35 na $38) = +9% = 37.5 EUR
- Microsoft 365 E3 (z $32 na $36) = +12,5% = 35.39 EUR
Jak zmieniły się ceny subskrypcji w 2022 roku?
Ceny zmieniają się dwukrotnie. 1. Podwyżka ceny bazowej niektórych subskrypcji. 2. Wszystkie subskrypcje zakupione w zobowiązaniu miesięcznym będą droższe od cen bazowych o 20%.
Kiedy Klient może anulować subskrypcję?
Zmiany dotyczące ilości, rodzaju oraz długości zobowiązania dla subskrypcji Microsoft 365 Partner może wprowadzać przez 3 dni od terminu złożenia zmówienia. Nie ma znaczenia, czy są to dni robocze, czy weekend. Ponieważ Partner zamawia subskrypcje u Dystrybutora, należy wziąć pod uwagę możliwości operacyjne przeprocesowania zmian w zamówieniach. Subskrypcje miesięczne można zmieniać na koniec miesięcznego okresu zobowiązania (nie na koniec miesiąca kalendarzowego).
Kiedy Klient może zmodyfikować odnawiającą się subskrypcję?
Zmiany będzie można wprowadzać w dowolnym momencie przed rocznicą subskrypcji i zostaną one zastosowane przy odnowieniu. Jednak nie później niż 3 dni od daty i godziny automatycznego odnowienia. Po tej dacie i godzinie Partner jest zobowiązany do wszystkich płatności wynikających z subskrypcji. W konsekwencji RedFlag nie udziela Klientom możliwości zamiany warunków subskrypcji po dacie i godzinie odnowienia się subskrypcji.
Jakie terminy zobowiązania oferuje Microsoft?
Dla subskrypcji Microsoft 365 istnieją tylko dwa terminy zobowiązania: roczny albo miesięczny.
Czy można zrezygnować z subskrypcji ze zobowiązaniem rocznym?
Nie. Partner jest zobowiązany do wnoszenia opłat za subskrypcję do dystrybutora Microsoft w całym okresie zobowiązania subskrypcją. W konsekwencji, dla subskrypcji długoterminowych, RedFlag zrealizuje zamówienia Klienta wyłącznie na subskrypcje przedpłacone w 100%.
Czy subskrypcje odnawiają się automatycznie?
Standardowo subskrypcje odnawiają się automatycznie. Jest to element utrzymania ciągłości biznesowej Klienta, jednak w rezultacie tworzy to również długoterminowe zobowiązanie do opłacania subskrypcji i brak możliwości wprowadzania zmian po przekroczeniu terminu 3 dni dla Partnera Microsoft. W konsekwencji żadne subskrypcje długoterminowe zamawiane w RedFlag nie będą konfigurowane z opcją auto-odnowienia a płatności za kolejny termin będą wymagane przed rocznicą odnowienia w formie 100% przedpłaty za kolejny pełen okres zobowiązania.
Jak zachował się RedFlag przed wprowadzeniem nowego programu w 2022 roku?
Wszyscy Klienci zostali poinformowani o zmianach jeszcze w 2021 roku. Klient przekazał swoją decyzję do RedFlag najpóźniej do 1 lutego 2022. RedFlag skonfigurował z Dystrybutorem subskrypcje zgodnie z decyzją Klienta. RedFlag wystawił fakturę pro-forma na subskrypcje i ilości licencji, dla wybranych okresów zobowiązania. Płatność wymagana była najpóźniej do 21.02.2022.
Co powinien zrobić Klient?
Na podstawie informacji o cenach i ofertach długoterminowych, które Microsoft ogłosi w styczniu 2022, Klient powinien podjąć decyzję o długości zobowiązania oraz ilości licencji dla subskrypcji, z których korzysta. Dla subskrypcji nieprzewidywalnych co do ilości i zmienności zapotrzebowania w czasie roku, Klient powinien zdecydować się na subskrypcje miesięczne. Na podstawie rachunku ekonomicznego, Klient może zdecydować o wykupieniu rocznej subskrypcji na dotychczasowch warunkach. Decyzja i płatność muszą byc wykonane najpóźniej do 15.02.2022.